Jennifer Nilsson

kära kusin!

Kategori: Allmänt

Godkväll!
Ikväll har jag varit hemma och myst med bästa lova! Jag skulle ha lagt ut ett inlägg i morse men det gick inte. Nu sitter jag och titta på biggers loser med bästa familjen :) imorgon är det skola, skönt med sista dagen sen är det helg! Mamma och pappa ska åka till Helsingborg över denna helgen så då ska jag sova hos bästa kusinen Annie :) imorgon efter skolan så ska jag och Annie in till stan och titta om vi hittar något, jag skulle behöva ett par nya byxor :D sen så blir det att äta på subway! Det är så snaskigt där! :)
Nu ska jag snart sova så jag är pigg tills imorgon!
Godnatt på er! Imorgon påväg till skolan ska jag försöka lägga upp bilder på mig och Annie och skriva lite. Det var någonting som hände idag :(
-puss & godnatt // jennifer <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: