Jennifer Nilsson

HISS/DISS

Kategori: Allmänt

Jennifer hissar!
1. Imorgon så åker jag till Lettland med elevrådet, ska bli jätteroligt! Om ni vill följa hur vi har det på resan så checka in denna bloggen där vi kommer skriva om dagarna i Lettland! :) www.toleransresan.blogg.se
2. Det är snart tävling, och tävlingen är i Kalmar! ;)
3. Jag älskar att spela spelet Rat on Snowboard på min mobil! :)
4. Min kära vän Ida från Stockholm har varit nere över påsken! Som jag saknat henne, hade inte träffat henne sen i sommras.
Jennifer dissar!

1. Det är kalt igen och man måste använda vinterjackan. :S
2. Jag har varit jättedålig på att blogga men det ska jag ändra på!
3. Att det kommer bli mindre tävlingar för mig eftersom jag är i en klass som heter star i både singel och par och sen så är vi i A-klass i gruppen så vi får bara tävla på Rikstävlingar och inte Regionstävlingar! :(
4. Saknar dansskolan! Men på måndag börjar det igen! :) :)
- J ♥

Kommentarer

  • Emelie säger:

    sv: Tack så mycket! Jag har köpt dem på Abercrombie & Fitch, men hålet på knät var inte riktigt så där stort när jag köpte dem, det var lite snyggare då;)

    2012-04-10 | 18:14:50
    Bloggadress: http://stylebysvensk.blogg.se/

Kommentera inlägget här: