Jennifer Nilsson

Börja blogga här igen!

Kategori: Allmänt

Nu har jag bestämt mig för att börja blogga här på min blogg igen!
Jag lovar att jag ska blogga varje dag! Blogg.se har ju en app så att man kan blogga i mobilen så nu blir det enklare när man åker bort och inte ha tillgång till data!
Aa, alla vet vem jag är! Jag är en tjej som älskar att dansa och tävla i discodans ♥
Jag har en liten fråga till er:
Vad tycker ni att jag ska ha för färg på designen här på bloggen?
Kommentera gärna vad ni tycker!
-pussar ♥

Kommentarer

  • Canonbrudarna FOTO ♥ säger:

    Turkos eller rosa :) ♥

    2012-01-18 | 14:39:59
    Bloggadress: http://canonbrudarna.blogg.se/
  • annie bästa kusse :) <3 säger:

    jag tycker oxå turkos eller turkos å svart och kanske lite rosa :) puss <3

    2012-01-18 | 15:58:09

Kommentera inlägget här: