Jennifer Nilsson

I´m back!

Kategori: Allmänt

Nu har jag bestämt mig för att börja blogga igen! :)
I helgen så var det tävling i Eskilstuna!
Det gick ganska bra! I min singel kom jag 7:a , gruppen kom vi 5:a men Aleksandra var sjuk så vi var bara 5 stycken! Och i paren kom jag och Lova 1:a :D
Nu så är det tävling i helgen igen!
Denna gången i Västerås! :D
Nu så är jag sjuk och det gillas INTE!!! :(
Jag känner mej hänging, feber, och förskyld....
Jag kommer att försöka blogga så mycket jag kan och när jag har tid! :D
- pussar :*

Kommentarer

  • <3333 säger:

    Hej! du har en så SJUKT snygg blogg, Hoppas du fortsätter blogga som du gör nu!

    Jag skulle bara fråga en sak, Kommer du göra någon video någon gång, och allså lägga ut den på bloggen! Och sjukt snygga dräkter, Puss och kramisar! ♥

    2012-01-20 | 17:02:12

Kommentera inlägget här: