Jennifer Nilsson

Måndagen

Kategori:

Hejhej bloggen! :)

Idag har det varit skola som vanlig.

Idag hade vi det gammla vanliga engelska, svenska, matte, NO och gympa :D

Efter skolan så följde jag med Lova hem.

Jag hjälpa henne lite med hennes blogg ni kan titta hennes www.lovacalmius.blogg.se

Vi övad lite dans och åt tacos :) mumms!

Mamma hämtade mig vid 5 när hon kom hem från jobbet.

Vid 6 kom Lova och dom och hämtade mig för dansen började vid halv 7. :P

Idag blev det avancerade disco, alltid lika roligt! ♥

När jag kom hem så åt jag lite och gröt och macka och tittade på Familjen Annorlunda.

För en stund sen duschade jag och nu sitter jag och titta på Spårlöst.

Nu ska jag snart sova så jag orkar skolan imon, har det bra mina fina bloggläsare!



En bild på mig och min kusin Annie. :)

- jennifer ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: