Jennifer Nilsson

Dans & Gymnastik

Kategori:

Hejhej bloggen! :)

Nu sitter jag här och äter varmamackor :)






Idag är det dans & gymnastik :P

JIPPY! :D

Vid 10 i 2 så kommer Lova och hennes familj och hämta mig. :D

Vid halv 3 till halv 4 så har vi gruppdiscoträning :)

Sen så får vi åka till gymnasten och väntar till klockan bli 4, för det är då vi börjar :D

Vid halv 5 så åker mamma in.

Och då ska min kusin Annie följa med för hon vill se när jag har gympa :)

Vid ungefär 5 i 5 har vi en paus på 5 fem minuter och då ska man äta en frukt :P

Men nu ska jag gå och göra mig iordning och äta upp mina mackor.

Har det bra så hörs vi senare :)

ppuussaarr ;*

- jennifer ♥

Kommentarer

  • Elise(L) säger:

    kul att gå på gymnastik? (: ♥ <33333333333333333333

    2011-01-24 | 20:04:50
    Bloggadress: http://eliiselonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här: