Jennifer Nilsson

Frågestund

Kategori: Allmänt

Jag vet att jag sa att ni skulle få svaren om några dagar.
Men eftersom jag åker till Göteborg idag så gör jag det nu istället ;)
Linnea: Nej, jag har inte färgat håret, det enda jag har gjort några gånger är slingat det. :)
puss på dej med! ;*
Elise: Hhmmh, jag vet inte riktigt om jag är kär i någon just nu... :D
Min favorit blogg var en svår fråga men jag tror att det är Kenzas. :P
puss på dej med! ;*
Felicia: Ja, min klass är helt okej! ;)
Jag läser Elise, Gabriella, Lisa, Lova m,m det skulle ta lång tid om jag räknade upp alla :)
Jag ska åka på camp gala! :D <3
Gabriella: Hmmh, väldigt svår fråga men det är nog disco ;)
Jag kom inte riktigt ihåg när jag började dansa men det var rätt länge sen.
På fritiden när jag inte dansar är jag med kompisar, spelar golf och mycket mera. :)
puuss på dej med! ;*
Hoppas att ni fick bra svar på era frågor! :)
Nu drar jag till Göteborg för imorgon så är det CAMP GALA så jag kommer inte blogga så mycket kanske gör något mobilbloggande någongång men annars kommer jag hem på Söndag och då kommer jag att börja blogga igen kan jag lova er! :)



- STORA PUSSAR! ;*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: