Jennifer Nilsson

20.50

Kategori: Allmänt

Hej bloggen!



Jag har inte hunnit blogga på ett tag,, :(

Jag hoppas att ni inte har tröttnat på min blogg.

Vi har ju tagit en spruta i skolan förra veckan,, så jag har varit lite sjuk sen den... :(

Men nu mår jag bättre..

Igår var jag inne i stan med Mammsen, Lova, Anna ( Lova´s mamma ) och jag då.

Jag köpte kläder... :)

Det kommer att komma bilder på sakerna jag köpte imorgon tror jag :)

På Lördag så är det tävling igen..

Jag hoppas att jag kommer upp till SILVERKLASS för jag har ju bara en prick kvar..

Annars så har jag en chans helgen efter i Kalmar då ska Catharina ha en tävling i BUGG SM, och då ska hon ha en för bronsklass i disco oxå :) men jag kanske inte få vara med där, för jag kanske ha kommit upp till silverklass. :D

Men min danspartner Lova har en lillasyster som heter Lisen som ska tävla så vi håller alla tummar på henne. :)

Nu ska jag titta klart på bonde söker fru.

Har en fortsatt trevlig kväll alla kära människor.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: