Jennifer Nilsson

16.51

Kategori: Allmänt

Hej bloggen!

Det är ju fullt med snö ute.

Visst är det härligt och mysigt med snön. :)

Tittade just till på termometern det är ju - 0,4 grader ute.. :P

Snart ska jag åka iväg till dansen, alltid lika roligt :)

Först ska jag och mammi till Köpstaden och handla lite till mig . :D

Sitter och plugga lite till geografi provet som vi har tills på fredag :S

Jag tycker att det var lite tråkigt att jag inte kunde cykla idag till skolan så jag fick gå istället.

Men det gjorde inget, jag gick med Frida :)

Vi kom typ 5 minuter för sent men vi hade gympa så det gjort ingenting :)

Efter skolan så kom pappa och hämtade oss.

Det var skönt så att vi slapp att gå hem :)

Man fick se alla andra gå, vad jag tyckte det var synd om dom.... Hahhah skojar bara! :)

Här ska ni få se en bild på min cykel har det då bra! :)

Puss (L)




Min fina ljusrosa MONARK cykel :)


- jennifer ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: