Jennifer Nilsson

22.13

Kategori: Allmänt

Halloj bloggen! :)

Idag har jag varit inne i stan med Malou och Annie.

Eftersom att jag hade presentkort på gina tricot så hittade jag lite tills imorgon.:D

Det var ett turkost linne och en jättefin blommig tröja, det kommer att komma bilder imorgon :)

Sen så fick jag lov att köpa ett liten plåmbok som jag kan ha mitt kort i, och som få plats i min lilla väska när jag använder den.

På kvällen var jag sjukt utråkad.

Då ringde jag Emma och hörde om hon ville hitta på någon, och det ville hon :P

Nu för en halvtimme sen kom jag hem från henne,

Vi har ätit popcorn, ätit godis, druckit läst, spelat tv-spel och suttit lite vid datan. :)

Har en fortsatt trevlig kväll mina älskade läsare!

- jennifer ♥

Kommentarer

  • Elise(L) säger:

    Jag längtar också till torsdaag! ♥ <333333333333333

    2010-12-31 | 09:59:35
    Bloggadress: http://eliiselonn.blogg.se/
  • Bloggare säger:

    Det gör jag med! :)<33333333333333

    2010-12-31 | 10:35:46

Kommentera inlägget här: