Jennifer Nilsson

15.40

Kategori: Allmänt

Hej bloggen! ;)

Idag har det varit första dagen i skolan :)

Dagen började med att jag gick upp vid halv sju :)

Gjorde mig iorning :D

Vid sjugo i åtta åkte jag till Tea, sen åkte jag och Tea och hämtade upp Lova :P

När vi kom till skolan stog ju alla kompisarna där :)

Det är visa utav mina kompisar jag inte träffat på hela sommaren :(

Första lektionen så gjorde vi inte så mkt, förutom att GLASSBILEN kom :)

Mummss......

Alla på färjestadens-skola fick en sån här lång färg-glad glass :) Rullo tror jag att den heter 

men aja.

Efter den glassen få hade vi rast :)

Gjorde inte så mycket var med Felicia och Lova.

Efter rasten var det tråk matte....

Det märks att man har haft sommarlov :P

Heheheh :D

Efter matten så hade vi mat det blev makaroner och köttbullar :)

Lunchrast efter det :)

Ja. sen blev vi indelade i grupper vi viste inte vad vi skulle göra föst men sen så skulle vi gå ner till Talluden och spela minigolf :)

Det var roligt jag blev med Anna och Lova :P

När vi kom hem fick vi sluta :)

Jag tog sellis med Sanna hem :)

När jag kom hem åt jag lite, och nu sitter jag här ;)

Ikväll ska jag in till dansen och dansa :)



Har det bra alla läsare! <3




 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: