Jennifer Nilsson

Lova (L)

Kategori: Allmänt

Det finns en vän som man kan säga allt till.
Det finns en vän som man kan lita på.
Det finns en vän som man alldrig bråkar med.
Det finns en vän som man älskar mest.
Det finns en vän som man har många minnen med.
Det finns en vän som alldrig krossar ens hjärta.
Hon är alltid på ett glatt humör.


Vi har många minnen, vi kom två på SM :D

När jag trillade inför en gubbe och tant

Du är den bästavännen man kan ha :D
Du gör mitt hjärta helt :)

Vi sitter fast i varandra och det är bra :)

Vi ska ALLDRIG släppa tagit ifrån varandra :P


Jag vill bara säga JAG ÄLSKAR DIG LOVA! ♥











Kommentarer

  • Lova säger:

    Jag vet att det är lite sent att kommentera menmen. Så himla fin text gumman! ♥



    Jag älskar dig med Jennifer! ♥

    2010-08-19 | 21:06:26
    Bloggadress: http://lovacalmius.blogg.se/
  • Jennifer säger:

    Du betyder Lova (LL)

    2010-08-19 | 21:37:20
    Bloggadress: http://ninakling.blogspot.com

Kommentera inlägget här: